شعر زیبا در وصف خدا(عاشقانه 51)

 

شعر زیبای حضرت مولانا . چ خوبه ک هر چند وقت سری به اشعار مولانا بزنیم

تا همیشه یادمون باشه اگه تنها ترین تنها هم بشیم رو زمین باز هم خدا با ماست 

اون جانشین تمام نداشته های ماست

 

ز عشق روی تو من رو به قبله آوردم

وگرنه من ز نماز و قبله بیزارم

مرا غرض ز نماز آن بود که پنهانی

حدیث درد و فراق با تو بگذارم

وگرنه این چه نمازی بود که من با تو

نشسته رو به محراب و دل به بازارم

 

منبع:http://nab-poems.blogfa.com



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت14:57---26 آذر 1393
خیلیییییی دلم گرفتهههههه.حس میکنم خدا هم دیگه دوستم نداره (((

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:شعر زیبا ,حضرت مولانا,مولانا,شعر حضرت مولانا,عکس زیبا,شعر, | | نویسنده : یه مرد |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ساح